woensdag 5 oktober 2011

Scriptie af, begin van de toeleiding naar werk

Vandaag liep ik met twee mapjes met elk 70 A4'tjes in mijn hand richting het postvak van mijn scriptiebegeleider. Na het inleveren van het document via mail, had ik nog niet echt een gevoel van voldoening. Maar nu ik dat pakket papieren in mijn handen had, viel er een last van mijn schouders. Dat ik alleen maar positieve berichten hoor van mijn begeleider, helpt daar ook wel bij.


Vrijdag begin ik met de fotocursus. Dat is de eerste stap in de periode die ik wil nemen om me voor te bereiden op een baan. Verder ben ik op zoek naar wat vrijwilligerswerk, een bijbaantje of een stage. Ik denk in de richting van het samenvatten van beeldmateriaal, het redigeren/schrijven van teksten, of ander redactiewerk. Dus als iemand nog iets weet...

2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat ik je blog weer gevinden heb nadat web-log opeens uit de lucht was :) gefeliciteerd met het afronden van je scriptie en veel plezier en succes met alle nieuwe dingen die je gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je me weer gevonden hebt! Ik heb inmiddels een verwijzing geplaatst op het andere web-log, zodat de andere lezers me ook weer kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen